Schuu! (forts.)

Heeej Alla Människor!
Här kommer fortsättningen på mitt inlägg :D
Efter lunchen var det dags för svenska..egentligen XD...satt och pratade med emma och carro och glömde bort tiden så plötsligt var klockan över halv så jag pallade inte gå upp till svenskan (a)
Efter det var det SO vi började jobba i våra grupper....det gick rätt segt nu i början, det e fett mkt text och svårt att förstå men det ska nog gå bra..hoppas jag :P
Sedan var det biologi....för de loooserna som stannade i skolan XD pallade inte så jag och carro gick hem till frida och åt tårta och Choklad...carro åt mest ^^ Sedan gick vi ner och ringde runt till massa killar och pratade om fredan...för er som vet vad jag babblar om XD
Sedan behövde carro gå hem och plugga till deras SO prov som de ska ha imorrn...stackare säger jag bara XD
Sedan pluggade jag lite kemi och frida satt vid datan...ovanligt XD
Nu har vi gått hit för att äta...och ätit :P Schnitzel blev det...MUMS XD

Sååå...vet inte vad med jag ska skriva....tänkte bara berätta för alla hur jag känner om personer som e falska och går bakom ryggen på en, de kan dra åt helvete, nån som känner sig träffad? Jag vet iaf två som borde känna sig det. Ni ska bara veta att ni e jävligt falska och oomtyckta för det, inte bara av mig.

Men alla ni snälla XD Ha det bra <3
//AP

Kommentarer
Postat av: Catherine

Vad kan man göra med personer som är falska? Känner vi allihopa några stycken? Ja, absolut. Några går till chefen och tjallar lögn. Känner vi igen det?

2009-03-04 @ 22:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0