SHULULULU!

Hej människor!
Skola imorrn, kan inte påstå att jag längtar precis men det ska bli kul att träffa alla igen.....eller iaf de flesta ^^
Just nu sitter jag och lyssnar på Three Days Grace och kollar runt lite på saker jag inte haft tid att kolla på under lovet ;)
Snart ska jag plugga -.- tifden i åre har bara runnit iväg och jag har inte hunnit plugga ett skit :/
Måste skriva min svenska berättelse och öva kemi, fysik och hemspråk -.-... sen ligger jag efter i matten också gå grund av mina tandläkarbesök.
Om en månad typ så drar processen med tandställning igång :S....fast man ser typ ändå aldrig mina tänder så det gör inget XD
Har lyssnat på TH varje dag typ hela lovet ^^ Drogar liksom XD
Tittar fortfarande upp på väggen för att titta vad klockan är men möts av min underbara TH kalender XD....
Jag e glad...jag kommer få flyga mkt i år :) Först tyskland för utbyte sedan tyskland för prao sedan england 3 veckor för konfirmationen sedan grekland med la family och sedan teneriffa på höstlovet =DD älskar att flyga ;P
Ha det underbart alla losers som spenderar sin tid på att läsa dethär XD
/AP

Kommentarer
Postat av: emilia

ofta du har kalendern i taket? eller ä det bara jag som missförstår allt? :O xD

2009-03-01 @ 20:09:45
Postat av: Annika

det e bara du som missförstår emilia XD <3

2009-03-01 @ 22:11:06
URL: http://stopnow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0