Söndag :/

Är det bara jag som inte tycker om söndagar? Det enda man tänker på är att det är måndag imorgo...
Dagen började redan vid nio då min väckarklocka ringde. Jag åt breakfast med mammsen och pappsen och sedan gjorde jag mig i ordning innan jag och mamma begav oss till gudstjänsten i kummelby kyrka.
Efter typ en och en halv timmes gudstjänst (-.-) , kändes som fem, så gick jag och mamma förbi hos emilia för att hämta min foundation som jag glömt där. Vi pratade lite med henne och hennes päron sedan åkte vi hem.
Nu har jag uppdaterat min kalender och städat lite på rummet, duktig som jag är.
Ska äta lite lunch snart sedan ska jag byta om och sen bär det av till Täby för mitt första konfa möte, e fetttt nervös!
Hörs senare ;)
Ha det bra <3
//AP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0