Söndag

Igår :
Firade, Emilia, och vi hade så jävla kul.
Jag skrek mig hes och jag skrattade så jag kiknade! Nu är hon 15 och jag hoppas hon haft en bra födelsedag XD

Idag:
Vaknade av att min klocka pep vid halv 9, för jag och Astrid skulle till kyrkan, på gudstjänst.
( så alla vet så måste man gå på gudstjänster för att konfimera sig...)
Vi gick dit och Astrids syrra var med i kyrk-kören. De var bara för gulligt att se alla småttingar och storingar
stå i kjol och klänning och sjunga.
Efteråt var det kyrkfika, men vi valde att stå över ;)
Sedan vid 2 tiden gick jag hem till Astrid tsm med mamma.
Vi skulle boka hotel till Berlin-resan.
 jag längtar bara så mycket! Vi kommer ha det bäst, och tydligen går planet 7 lr nåt på MORGONEN!
Så det blir tidig uppstigning. Vi bokade en mysig, lägenhet med två dubbelsängar. Mitt i Berlin.
Hotellet hette " Hotel auberge" Auberge= betyder på franska något med vandrahem.
Nu ska jag bara slappa, för idag ska pappa och brorsan laga maten. XD

Hoppas ni haft en lika fantastisk helg som mig, Kramar Becka <3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0