STORA motionsdagen :P

Heejsan folkeet! XD
Jo, idag har jag typ rört på mig as mkt!! haha! (för en gångs skull ja..xD) så det kanske kan bli en riktig "svullo" helg!!!(a)
Jag tänkte berätta lite om denna härliga motions/våffeldaag!
 För det första gick vi hela den vanliga gammla hederliga vägen till skolan idag (motion nr1).
Vi började åtta noll,nolll imårse med....(inte matte).....KEMI! så jävla fantastiskt!! (not) men en positiv grej vaa att jag fick typ VG+/MVG- på vårt senaste prov..! Kul vaa? stolt!
Sen hade vi handis (handledning) då vi typ...gjorde ingenting...bara snackade tyyp..
På Biologin hade jag och beckisen bestämt att vi skulle jobba lite mer än vanligt och det funkade faktiskt! (tro det eller EJ). Vi har prov nästa vecka och jag får nog ta akut hjälp från pappsen eftersom jag inte fattar ett skit. Okej..lite men inte alls mkt.
Vi hade idrott efter det och "styrketräning" (motion2)! Jag och becka jobbade i par (ofc) xD! Det gick åt helvete (ofc) så ja....! Hahah! No comments!

Sen hade vi lunch och sen var det dags att bege sig till Rudbeck där det skulle bli ngn dansuppvisning i aulan. Vi klämmde in oss i en buss och åkte dit (dock inte motion).
Väl framme så var det väääärldens och jag skojjjar inte! VÄRLDENS folkmassa! Vi träffade lite folk från bla badmintonen som vi kände!!
När vi satt på plats ett TAG senare så började allt med dunkande disco ljus/ljud och jag o becka älskade det! (det enda som va bra med showen tyyp) haha! nejdå! Vi saknade bara discona från Falköping såååå enormt..xD
Annars va vell showen ingen höjdare men eftersom det typ var fyra tjejor som gjort ALLT själva så va jag rätt imponerad ändåe haha! xD
Sen skulle vi dra oss hem och typ femtio skolklasser plus alla våra åttor såå vi beslöt oss tillslut för att gå heeeeela vägen hem från rudbeck (motion 3) skit långt igentligen men vi överlevde!! xD

Väl hemma hos becka så bjöds det på ölvofflor!! hahah! (typiskt margreth^^) haha! Fett gott va det iaf! Har fortfarande ont i magen hihi!! xD
Vi åkte till baaadmintonen sen och hade skiit kul faktiskt! Jag och verro bollade BÄST xD
Nu ska jag fortsätta med Hemkunskapsläxan! Ha det bässstw!
Pussar och kramar och kyssar och...! Okej det räcker nog där!
// AW

J´adore!! Sååå jävla gött! (dock inte när man ätit för många haah! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0