TH kvällen!!<3<3

Heeejsan alla!!
Lääget? Hade ni en bra fredag? Själv hade jag en suuper lyckad:)
Vi kan börja från början i skolan..
 Första lektionen var Engelska och vi började med att alla skulle få berätta klart om sina bok funderingar. För mig och Bernard gick det faktiskt bra tror jag hihi^^ Sen började vi med att rita en bild om hulliganer och eftersom jag äger på att rita (såå NOT!) så fick jag stå för gubbarna...! Dom ser hittills heelt drogade ut så vi får se vad som händer...xD
På Idrotten hade vi typ uppdelat i Tjej och killgrupper och temat var då Styrka och Kondition som jag själv (är nog inte ensam) inte tycker e såå kul...xD Fyfarao! Vi gjorde ngn skitjobbig övning med några tunga stänger som man skulle lyfta på olika sätt och samtidigt typ göra olika ställningar. asså träningsvärk är bara förnamnet vad jag har just nu!! haha!

Dagen fortsatte och vi hade en liiten hålis efter gympan och då gick vi bla och kollade på skolTV:n där vår blogg nu kommit upp! Heheh..Lite pinsamt kanske men det blir bara bättre med fler läsare xD
Till lunch blev det Taco buffe och jag blev mer än mätt..;) Muuums!
Efter lunchen stack jag, Märta och becka till helenelunds Centrum en sväng och köpte LITE godis^^ Jag köpte lix 8 st zoom tuggumin(a) och en klubba för typ åtta spänn så det e såå jävla billigt!! Gryymt!
Vi hade Biologi sen och typ såg på ngn film om blodomloppet och hjärtat. Efter det hade vi Franska. No comments,,
Sist hade vi C Tyska och jag blev äntligen klaar med Heilig översättningen. Jag tror Emilia skulle skriva ut den på bloggen så ni läsare äntligen får ett smakprov på en av TH:s måånga underbara låtar!! x)

Efter skolan gick jag,Emilia och Becka hem till mig och packade ihop mina sovgrejor..
Sen hem till Becka och hämtade hennes och sen till Emilia där festen skulle hållas:) Vi gjorde Kyckling Tacos medans vi väntade på Annika och Martina. Dom hade käkat onyttigt i Stinsen och kom när vi skulle äta. Dom hade dessutom inte snålat när det kom till godisfrånten haha!
Vi började med att kolla på Leb die sekunde och gjorde samtidigt coola typ hårband som vi skrev TH grejjor på xD Själv skrev jag Schw3r3los som betydet "Tyngdlös" på Tyska och var en av TH:S/ Devilish låtar. Det blev faktiskt bra:)
När vi kom till Schrei DVD:n så sjöng vi vårt högsta tyyp genom konserten och allt var bara sååå jävla underbaart!!! Fatta känslan!! Vi sjöng vackert oxå (spec Emilia Fåret..xD<3)
Godiset tog alldrig skut var inte äns nära på och våra magar blev allt större (höhö).
Märta som hade haft lite ont i huvudet under veckan drog hem vid tolv tiden medans vi andra fjollor gick och la oss en stund senare..
Vi låg och pratade ett braa tag men becka somnade såklart med en gång typ haha! Jag och Annika låg typ och as gavade åt allt och shiit va kul det va xD Emilia bad oss sänka tonen vid typ halv tre så vi blev nästan tvugna att knipa käft (och röv) hahaha! innan ngt allvarligt skulle hända..!
 På morgonen vaknade vi vid typ 11 och gjorde frukost. Beckas pappa kom ett tag senare så hon drog innan frukost 8hänger ni med? xD)
Becka och jag bestämmde atrt ja skulle ringa när jag kom hem.
Annika följde oss en bit innan hon fortsatte hemmåt mot sitt hus. Btw så kunde vi tyvärr inte filma denna helg becouse alla hade typ fullt upp (Nanna,Sophia,Annika).
Ist gick jag,Emilia ochBecka vääärldens längsta promenad runt om i kvarteren......xD Kul hade vi iaf! (och as ont i alla leder) efter promenaden och gårdagens gympa lektion...
 Nu ska jag bara softa men gå och lägga sig e vel ingen ide eftersom mamma har en kompis här så det kommer ju INTE va tyst!"!"" Aja...
Puss på er iaf!!
Kram/AW

 Th kvällarna har en tändens att påminna mig om mitt livs bästa upplevelser.....Konserternaa :) <3

Kommentarer
Postat av: emilia

höhö ich bin fåret Schaun!! x''D

2009-03-21 @ 22:23:10
Postat av: Annika

Hahah jag tycker att jag och Emilia tillsammans lät så jävla vackert! Fåret och Kossan....underbart säger jag bara...stackars grannar XD <33

2009-03-21 @ 23:51:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0