Thanks good it´s friday!! ;)

Heeeey guys! Hur e lägut? För mig är det bara bra! Har haft en lååång dag i skolan innan jag gick hem tsm med bästaste Emilia och becka! Vi kolla på film (säger inte vikken..) och ja..typ chilla! Det är ju fannemej freeedag ida och det betyder ju allt! :) Har inte gjort så mkt nu på kvällen, bara bråkat med syrran och tittat lite på Let´s dance! Imårn blir det plugg (Kemi prov på onsdag) med becka och på söndag blir det kusinens konfirmation. Har alltså en fullbokad helg.! Nu känner jag mig lite trött fast klockan bara e halv elva hihi! Hoppas ni haft en bra dag och får en fortsatt trevlig helg! Kraaamar/Aw<33 PS: Är inne på pappas data (fick tillåtelse) så tyvärr kan jag inte lägga upp ngn bild eftersom han har förbjudit mig till det. Förra gången pajjades hans data...(Inga kommentarer..) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0