Tisadaag ;)

Och så var det tisdag...igen.
Dagen började med underbara matte....diagnos snart det kmr gå käpprätt åt helvete. 
Sedan hade vi handledning, vi gjorde nån sorts charader. Jag, CP Johan och Axel var BÄST! Såklart, jag va ju med i gruppen XD
Sedan hade vi bild...vi fortsatte planera våran film lite och jag och Asta började på en affisch. Vi skrev ut bilder på Bills ögon och ngra fjortisögon....
Sedan hade vi lunch...det var ok. Men pyttipanna med köttbullar i? Konstig kombination....plus att de typ har ett ton lök i -.-
Sedan hade vi svenska. Fortsatte läsa på Robinsson Crusoe. Snart kommer han komma till den öde ön. Bara två sidor lvar typ XD
Sedan hade vi hållis i nån timme. Gick med Nanna och Sophia till ica. Köpte godis, vad annars.
sedan var det språk....gjorde typ inget...tittade på ilder på google typ ^^
Nu sitter jag hemma hos frida...vi ska typ plugga lite snart...eller, så är det i alla fall tänkt men man vet ju aldrig med oss XD
Skriver kanske senare...innan eller efter fotbollsträningen ;) Dagens bil kommer också..
Ha det bra <3 
//AP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0