Tischdag...

God morgon!
Klockan visar nu 08:37 så jag tänker bara skriva ett kort inlägg innan jag beger mig av till skolan för att ha...matt ofc..-.-
Har just sminkat och klätt på mig. Ett par tighta jeans som jag tror att jag köpt på B.young (eller vad affären nu heter) men de var länge sedan. Till det har jag ett svart linne från Gina tricot och en tokio hotel tjocktröja från Rockzone.
Siter och lyssnar på music också...har blivit beroende av Frei Im Freien Fall och Wir Schliessen Uns Ein (Th låtar såklart.)
Nej nu ska jag fixa det sista lill sedan bär det av till the motherfucking plugg ;P
Ha det BÄST (ellr, ja, så bra man nu kan ha det i skolan XD) <3
//AP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0