tjenna ;)

TJO!! =D

Sry, nu ha jag inte skrivit på år igen, ha av nån anledning inte haft tid ;)
Men sen jag skrev sist ha det väl inte hänt överdrivet mkt, vi hade TH-kväll i fredags, men det ha ni ju lix redan fått info om ;)
Idag ha det väl inte hänt så mkt, på kemin gjorde vi nått korsord, på svenskan såg vi nån film om huliganer, matten, Karl-Åke pratade på om ekvationer, men jag lyssnade inte utan jobbade ist xD
Sen handledning, vi fick typ skriva på nått papper och skriva vad vi TRODDE  vi hade för betyg i alla ämnen och vilket betyg vi VILLE ha i slutet av nian ... Höhö jag ville typ ha högre betyg i allt eftersom jag inte har så bra betyg x''D
Sen lunch, fisk som man tröttnat på för länge sen -.-'
Sen hade vi musik =) Det börjar gå framåt för gruppen (äntligen), men vi fick reda på idag att vi ska spela upp två veckor efter påsklovet ist för nästa vecka för att typ ingen var klar ;) Ganska skönt faktiskt ^.^
Sen hade vi lite håltimme och jag, Asta och Becka lyssnade på musik och Niklas tyckte att alla TH-låtar lät exakt likadana -.- Men då spelade jag upp Ich brech aus (en väldigt "rockig" låt) och In die nacht (typ den lugnaste) men han skyllde på att han ju bara hade hört introna, så han trodde inte på oss -.-'
Och sen fick Becka Mickes typ ett halvår gamla juice på sig som han hade haft i skåpet (inte har han blivit mognare sen mellanstadiet xD) och hon blev skitförbannad x''D
Sen hade vi franska och Becka fick damp när hon såg att det började snöa och hagla och ville gå ut i snön ... Men jag och Asta vägrade följa med ;)
Sen hade vi tyska och vi körde typ löjliga familjen fast med typ mat och dryck och sånt ;)
Sen var Becka och Asta tvugna att rusa iväg, för Becka skulle klippa lugg och Asta skulle ta två nya hål i öronen =)
Becka DET BLEV SKITSNYGGT!!! Och det tror jag ditt oxå blev Asta, men jag ha inte sett det =(   ;)
Sen ha jag vatt på dans oxå, på Thereses träning gick det rent utsagt åt scheisse, men på Ilans gick det bra =)
Nä, nu ha jag inget mer att skriva om, så jag ska bara checka läget på bdb och sen ska jag krypa till kojs och läsa Twilight boken =DDD
Btw, låten nedanför heter Heilig ;)
Ha de bra =)

//Emilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0