torsdag 12/3

Hej alla glada och icke glada!! ^.^

Idag började vi med idrott, roligt kan man ju tycka om man är jag eftersom vi spelade badminton ^.^ Men eftersom jag och Marre bara förlorade hela ti´n blev det inte lika roligt x''D
Efter det bild, fortsatte med filmen, sen tråkig håltimme. Träffade Linnea för första gången på 3 veckor eftersom hon varit i Steamboat. Men hon gick ganska snabbt, för hon slutade typ halv 12!! FETT ORÄTTVIST!! D=
Sen hände inte så mkt mer under dagen förutom att jag hade kemiprov :O
Det gick ganska bra tror jag, svarade på alla frågor utom en, men den kom jag på sen efter provet att jag kunde -.-'
Men jag hade typ läst koldioxid ist för koloxid :S x''D
Sen gick jag och Mirre ner till aulan, för vi skulle ha kör, men den var tydligen inställd... -.-
Så jag gick hem och gjorde "försvunnen fransman" och matteläxa... OOOOOOERHÖRT KUL!!
Hoppas ni fatta att jag var ironisk x''D
Sen åt jag och sen kom Desi ^.^
Just nu längtar jag fett mkt till imonn, FYLLER JU ÅR DÅ JUH!! ^.^
Så jag tkr alla borde gratta mig ;D
Men nu vet jag inte vad jag ska skriva mer ^.^ Men Desi ville tydligen skriva nått ^.^:
hallööööööö!!! :P brundgur då på er :P
Ja, brundgur betyder tydligen hej på hennes språk x''D
Tjingtjong i lingonskogen!!

//Emilia, snart 15 år!! :O ^.^

 Men vadå söt lixom?! :O *Ironisk igen*

 Den tårtan ä till meej vaa?? ^.^

 Blir lika gammal som dom ä på den här bilden (tror jag ^.^)

Kommentarer
Postat av: Annika

kan du inte lägga ut länken till de nya bilderna?? :) <33

2009-03-12 @ 22:24:26
URL: http://stopnow.blogg.se/
Postat av: emilia

asso jag vet inte vikken sida dom fans på men jag kan ta reda på det senare x''D

2009-03-13 @ 22:54:34
Postat av: Anonym

låter bra :) //Annika

2009-03-14 @ 12:08:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0