Torsdag...igen XD

Jahapp...så var det torsdag igen XD
Dagen började med musik (INTE MATTE!!!). Det gick bra. Våran grupp e fan bäst! ^^
Sedan var det handledning som jag missade pga att jag, Nicole, Johan, Markus och Patrik satt kvar ett bra tag efter att musiken slutat....typ 50 minuter XD
Sedan var det fysik......IG varning!
Efter det hadee vi Gympa. Vi har nu börjat med styrka, kondition och tro det eller ej tycker jag att det ska bli kul att bli trött på gympan för en gångs skull XD
Sen hade vi lunch. Den var ok. Emilia har ju redan berättat om Beckas och Astas lilla incident XD....smartingar ;P
Sedan var det svenska...fortsatte läsa Robinson Crusoe. Den blir bättre och bättre...
Sedan var det SO...gjorde inte så mkt. Pratade bara med Markus, Louise och Frida typ.
Sedan var det Biologi. Lyckades få CP Johan Utskälld av Karl-Åke för något jag varit en del av XD
Sedan gick jag hem till frida som varit hos tandläkaren under biologin. Allt gick bra såvitt jag vet.
Nu sitter jag här hos frida. Har just ätit mellis. Hon ska plugga lite och sedan ska vi ut och springa, duktiga som vi är XD
Dagens bild och kanske ett till inlägg kmr nog lite senare ;)
Längtar så jäääävla mkt till på fredag vi kmr ha det BÄST! <3
Ha det bra <3
//AP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0