Torsdag...IGEN!

Asså det e sjukt. Imorrn är det fan fredag! O__o
Veckorna flyger förbi fort som fan altså!
Aja.....dagen bärjade med...MATTE ofc....diagnos....det gick åt helvete kan jag bara meddela ;)
Sedan var det....eh...SO! Glömde mina nyheter som jag skulle läsa upp :S men, men....sedan skulle vi redovisa men alla han inte...vi slapp!!!
Sedan var det engelska...det gick rätt bra då jag fattade vad jag skulle göra XD
Sen var det äcklig luncha. Bajs Lax. Åt bara ett X antal knäckebröd...^^
Sedan var det....svenska?...nej eh det var kemi va? Jag tror det.....vi gjorde iaf tvål....den är färig next week ;P
Sedan hade vi hemkunskap....vi lagade falukorv med spagetti och grönsaker det blev faktiskt rätt gott med tanke på att jag och Bernard lagat det XD
Sedan slutade vi. Jag gick med Emma och Frida till Gateau och tjockade i oss....
kom hem för ett litet tag sedan. Det känns fan som om klockan är typ tre men det e kvart över fem....förundransvärt vad lite solsken kan göra XD
DAGENS CITAT/MENING AV BERNARD SKUNCKA!: "Jag gillar chickenpitts bäst!" HAHAH Ajag Asta och Märta doooooog av garv!
Imorrn blire TH kväll, längtar brudar!
Ha det toppen! <3
//AP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0