tråååkiiiigggt!

Hej..igen ^^
Har lite tråkigt så skriver väl ett inlägg till då det verkar som om resten av gänget kanske skriver lite senare ;P elle inte alls XD
Hahah...har pluggat lite kemi...fattar mer här än i biologi och fysik för tillfället...kan bero på att vi inte har vikarie i kemi men i de andra två?!
Mamma eller pappa ska förhöra mig sen....just nu har jag varit inne på Facebook och skapat två quiz..snacka om att jag  e uttråkad ^^
För tillfället lyssnar jag på music också....Fall Out Boy närmare bestämmt...behöver lite omväxling då jag lyssnar på TH 24/7 i skolan ^^
Aja..ska titta på tv lite innan jag blir förhörd..sedan blir det banan milkshake kanske..det e sååååå gott :)
Ha det bra <3
//AP


omg...^^ <3
HAHAH DÖÖR NÄR JAG SER DENHÄR BILDEN!! Nån mer än jag? ^^ <3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0