Trååk Lördag!! :S

Tjennaa!!
Den här Lördagen har typ varit segast och fett trist men enligt pappa så behövs sånna dagar oxå!
Jag vaknade vid typ nio (!) som är ganska tididgt för att va helg men ibland är det bara skönt att gå upp tidigt! Någon som håller meed? (Förutom Becka xD).Efter frukost var det meningen att jag och Becka skulle plugga men hon skulle till stan och köpa skoor så jag fick vänta. Medans typ läste jag lite kemi(sorry! kunde inte låtqa bli!) och sedan efter lunch så ringde bästisen och meddelar att hon ska till centrum en sväng för ett ärende så vi beslöt att höras imårn efter kussens konfirmation.
Mamma började tjata på mig o bea att gå till centrum och köpa lördagsgodis och hämta ut H&M beställningen på posten. Ebba kom hem från stinsen och följde med oss.
Vi köpte lite choklad och annat men när vi skulle ta ut H&M paketet så sa tanten i kassan att vi var tvugna att ha legg av den som köpt allt och det var ju då mamma...! Vi blev skit sura men tackade iaf och gick hem.
pappa var hos en kompis på fest och hade såklart bilen så vi var tvugna att gå upp till Centrum igen när vi hade fått legget.
Allt slutade lyckligt till slut och vi fick massa fina grejor. Jag fick dock "bara" ett par Chinos (as snygga) men resten kommer i nästa packet! Lääängtar!!:)
Hörs mer imårn!!
Puss//AW

Så vaad tycks?? Snygga vaa?? ;) (Något bra med denna dag!)

Kommentarer
Postat av: becka

cooola !!! de passar dig

2009-03-07 @ 18:56:31
Postat av: emilia

Jag tror jag har ett par liknande ^.^ då kan vi matcha ;D <3

2009-03-07 @ 22:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0