turdagen fredagen den 13:e ^.^

Hej alla glada och icke glada!! ^.^ Jag ä iaf glad, för idag fyller jag 15 för er som inte fattat det än x''D
Mamma, pappa, Louise och Desirée väckte mig typ halv 7 med en massa paket ^.^
Jag fick en ny mobil (=D), SCHREI LIVE DVD:N(!!!), tre par örhängen av Sandra (TACK GMN, ÄLSKAR DIG!!!), en sketafin tröja som Louise hade gjort till mig med den där fina TH-dikten, och lite andra saker på och sen fick jag lite mer saker ^.^
Kommer nog bilder på tröjan sen ^.^
Sen gick jag till skolan och hade en timme SO i halvklass, och då var Kajsa tvungen att säga att jag fyller år idag, och då tyckte såklart Petter att vi skulle sjunga för mig nästa timme, som var SO i helklass... -.-
Och sen sjöng dom för mig i datasalen x''D
Sen hade vi matte, fattar inte ett skit -.-' Sen tråkig handledning med Karl-Åke x'''D
Sen hade jag lunch och jag satt som vanligt med Asta och Becka, men sen kom Nanna, Sophia och Jorge oxå =D
Sen fick Johan Pekkari för sig att typ alla 8:or skulle sjunga för mig och Axel i 8D som fyller imonn.... :S Men det blev typ halva 8:an som stod där och sjöng för mig och han x''D Typ skrattade ihjäl mig ^.^
Sen gick jag och Becka hem till mig för att hämta min mobil som hade laddats klart =DD
Sen tbx till skolan och ha idrott, badminton och pingis... Gick som vanligt åt scheisse -.-'
Efter det franska, glömde nyckeln på min gamla mobil som jag lämnade hemma så jag hade inga böcker på varken franskan eller tyskan xD
Sen gick jag hem och åt tårta (=D) och sen gick jag och pappa upp till datan och försökte ladda över låtar till mobilen, men ist lyckades jag få över typ alla bilder som vi hade på datan, så typ mer än hälften var jag tvungen att ta bort sen -.-'
Sen (känner att jag använder mig av ett väldigt varierat språk, sen, sen, sen... x''D) gick jag ner till TV:n och kollade på den älskade TH-DVD:n =DDD
Sen åt vi mumsig mat x''D
Och sen har jag inte gjort så mkt mer... Förutom att min mobil dampar (varför är det så med alla mina mobiler?! :O) för typ inte en enda bild vill vara som bakgrundsbild, men ni andra får hjälpa mig imonn ^.^
Btw, imonn har jag fest för b'sta kompisarna =D <3 Ska bli mke kul ^.^

Gonatt!! =))

 BÄÄSTA EVVVER!! ^.^ <333333333333333

Kommentarer
Postat av: Anonym

Då får vi kolla på din schrei dvd dåvi har th-kväll ^^

Ha det så kul ikväll :D <333

2009-03-14 @ 12:07:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0