våren!! var är duuu?!

FAN vad jag länktar efter våren nu asso!! KOM HIT FÖRINIHELVETE!!! ;D

Hähä aja, ska berätta lite om min dag ^.^ Och om ni undrar varför jag typ aldrig skriver, så är det för att jag knappt hinner vara inne på datan överhuvetaget!! :O För mkt läxor och skit ... -.-' ^^

Iaf, dagen började med fysik, och då bestämde vi att vi ska ha PROV FÖRSTA DAGEN EFTER PÅSKLOVET!!
 Asso jag tänker INTE plugga på lovet!! Är inte lov till för att man ska vila från alla läxor och prov?! :O
Men iaf, sen hade vi ... hmm ... svenska hade vi!! läsa klassiker, bla, bla, bla... tråkig som fan ä den iaf ... "Skriet från vildmarken" ...
Sen hade vi matte, går inte spec bra ... Sen promenad, lyssnade på musik och messade med Sandra <3 hennes sista gratis sms dag idag, så vi kmr inte kunna messa sen på ett tag ='''''''''(
Sen lunch, köttbullspytt (?) men det var ok ^.^
Sen musik, och för första gången lät det faktiskt som låten vi fått (någorlunda xD).
Franska efter det, jag, becka och asta garvade ihjäl oss åt allting ...
Sen hade vi tyska och jag och Becka översatte älskade Heilig!! Den ä så jävla fiiiin!! ='')
När jag kom hem så skulle jag och Louise göra pannkakor, men hon hade glömt bort tiden och kom alldeles för sent, och jag hade bråttom, skulle på dans ;P
Men jag hann trycka i mig två pannkisar och när jag kom upp till busshållplatsen kom jag på att jag började kvart i och inte kvart över!! Den vanliga turen med andra ord ...
Dansen va skitkul och skitjobbig xD
Sen har jag inte gjort mkt mer men måste dra nu hej då!!

//Emilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0