Vårkänslor:)

Hejsan folket!
Det verkar som fler och fler hittar hit och det e ju as kul! Alla är hjärtligt välkommna!
Jag har tyvärr inte lyckats skriva på två dar vilket vissa dampar på hehe...^^ xD
Men har pluggat matte ganska mkt av tiden eftersom jag knappt fattade et skit i början av veckan och vi har diagnos på Måndag så lite lätt panik fick man lix...

Nu har jag hur som helst unnat mig själv lite tid framför "dumburken" som jag nu även kallar den! Undra vaffö?..
Idag har våren kännts närmare en någonsin! Även igår så sken solen och gatorna är inte (än så länge) snötäckta! Bara allt kan gå lite snabbare så man kan använda tunna jackor och vårskor (ballerinor/snickers) snaarast! Jag och becka tänkte planera in ngn shopping runda snart typ i April eller i slutet av mars! Stan ska då intas i våra händer! Mohahah! xD
E liiite flummig nu så ni får ursäkta..
Jag tänkte berätta KORTFATTAT om denna Torsdag (igen!! :o) även kallad "skrattdampdagen.."
Okej let´s start!

Vi började mårgonen halv nio och som vanligt traskade jag till plugget tsm med Becka och Märta! Vi hade då Matte som första lektion vilket jag typ börjat vänja mig vid sådär tidigt^^ Knäppt? Jag hann göra as mkt mer tal än vad jag brukar!! typ 12-13! Hoppas inte en viss Kjell läser detta...xD haha!
Vi hade SO efter det och Anton-fjanton va som tur var i skolan (tur för hnm..) så vi kunde redovisa. Det gick ganska bra förutom att ingen typ fatta ngt och den var ganska lång...Vi babblade lite för mkt kan man säga..
Hur som helst så fick vi lite feed back av Petter efter lektionen och jag behövde öva på att inte läsa så mkt inantill..Det kände jag faktiskt själv men blir man nervös så blir man...! Redan då började min skrattdamp lite..xD

Engelska hade vi sedan och vi fortsatte med bokjobbet. Gick vell varken bra eller dåligt...Man skulle säga lite olika funderingar från paragraferna man fått ta hand om men lyckligtvis slapp jag och Bernard idsag! JA! Fast imårn blir vi däremot grillade!
Skrattade en hel del åt Bernards sjukt roliga kommentarer på Engelskan oxå! När vi tittade ut genom fönstret så hade det börjat snöa men som TUR var höll det inte i sig och försvann när det kom till marken.
Lunchen j´kan vi hoppa över och gå direkt in på fysiken...
Det var iaf den roligaste fysiklektion på läänge men vi gjorde ändå inget spec...Typ bara pratade om ljuset osv..
Hemkunskap var sist på tur och vi skulle göra en korvrätt^^ jag och bästaste märta gjorde vääärldens smarrigaste korvgryta (special tyyp..) med MYCKET pasta haha! Så tyypiskt oss så det finns inte!! haha! Mätt som fan blev jag och M!
Vi satt vid bordet och snackade med Annika och Bernard när bernard hasplade ur sig en av sina sjukt roliga kommentarer igen! Vi pratade typ om skolmaten när han sa:
Jag gillar ChickenPitts bäst!
Hahhahahahahahahahaha!!! typ gräät av skratt?! Aja.. roligt var det och dagen ägde oxå! Efter skolan (blev inte en särskilt kort sammanfattning heheh) så stack jag hem till Martina och vi käkade lite tårta (hur orkade vi det?? :OO)  som blivit över från hennes mammas födelsedaag:)

Nu har jag precis pluggat lite matte (fett ambitöst?) och imårn blitr det förmodligen TH KVÄLL!!! Hos ANNIKAA!! Fettttt med niiiice så det kan inggeenn fattaaaa!! Asså vi ska typ se på allla TH-dvd:er och sen sova hos henne! vJag e glllaaad:)
Annars ska vi filma i helgen (till filmen på Bilden i skolan) och jag ska tydligen va Fjortis?! ^^ Hahah! Lycka till!
Ha det bäst i helgen och NJUT av våren (det sägs att det ska bli typ tio grader!!) <3<3

Hugs!/AW


 När kommer man få se dessa små vänner sticka upp måntro?? Snart kanske? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0