Vart tog den vägen??

Just nu undrar jag, vart är Våren. Den var här nyss men då av nån anledning kom snön.
Och efter snön vet ju alla att det blir slask......Jag vill bara ha lite sol, gator som inte är hala och snötäckta XD
Vill till solen nu, men snacka om att man är kräsen.
I vintras önskade man att få se snö, och nu vill man inte ha den längre. Men så är livet, man blir aldrig riktigt nöjd.

Sitter nu och kollar på Grey´s anatomy, och jag borde lägga mig tidigt idag.
Men som tur är har vi iaf sovmorgon imorn.

nån dag måste jag till biblan för att låna en klassiker, som vi ska läsa på svenskan. men jag har inget sån där lånakort.
Jag har nog tappat bort det, så vi får se hur det går.
Är det någon som vet om man ska köpa sånna kort??
Men ska kolla om mamma eller pappa har ngt.


Byebye //Becka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0