09-05-03

Har suttit och gjort engelska typ hela dan, och matte...fast jag kan nt påstå att jag kommit så långt :S
Så jag har väl mest varit inne, fast snart ska jag ut och jogga.
Ska fixa fram träningkläder, o sedan fullt ös i mina hörlurar.
Det är mysigt att springa vid vattnet, så det är ett tips till alla som vill röra lite mer på sig än vanligt. Ta med er musik när ni springer, och var där det är fin omgivning...så blir det riktigt roligt xD

Ni läste nog i Astrids inlägg, att kaulitz designar tröjor.
Nu har det kommit ut lite mer fakta om det, det står "Rock hard, F*** safe"
Istället för stjärnorna vid f*** så är det mini th-loggor XD Sedan är det ju en dödskalle, lägger upp en bild ^^


Bomb voyage //Kramar Becka <3


Kommentarer
Postat av: tomthedon

wtf står F**** safe för?! =S

2009-05-03 @ 18:54:54
Postat av: Asta

HAHAHAHHA!!! F**** safe står väll för "Fuck safe!!" HAHAHAHAHAHAHAH!!!! FAN VA JAG SKA KÖPA TRÖJJORNA ASSO ;) <3333

2009-05-03 @ 19:44:36
URL: http://stopnow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0