090518

Har varit en "öppnaditthjärta"-dag ida på Dagiset, när vi satt och åt mellis började det viskas mellan två av killarna:
- Ska du nt säga det nu...
- Nej jag vågar nt....
- Vi gör det tsm?!....

Det var det man hördes "viskas" innan båda grabbarna titt´de på mig och Dagmamman och sa ut högt:
- Vi är jättekära i Rebecka....
Det var ju väldigt fint sagt lix, så vi frågade hur det kändes att vara kär och allt...
- Jag vill gifta mig med henne, säger då en av dem...
Man kunde nt hålla sig för skratt och senare när vi ätit klart fick ett x-antal pussar av respektive grabb ^^
Så vi får se vad dem hittar på imorn, dem sa ngt om nån Kärleks-plan för att göra så jag bli kär i dem...
Vi får se om dem lyckas, haha xD

Jag och Astrid har oxå varit på Badminton avslutning, badminton-tävling + fika = finfint ^^
Jag kan bara meddela att mitt lag vann *stolt* xD

Vi hörs imorn
Bomb Voyage // Kramar Becka <3              


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0