090525

Första skoldagen på 2 veckor, man masade sig upp imorse och som alltid var jag lite väl seg i huvudet....
Glömmde såklrat skåpsnyckeln, men asta räddade mig med en plats i hennes skåp xD
Ska lägga i en nyckel i väskan så jag har den if, jag lyckas glömma den igen...

Har laddat över popcorn låten med crazy-frog, vi ska andvända den i våran film.
Det är knappast nån låt jag lyssnar på, men det kmr kanske passa in ^^

Det är ju som ni alla vet sommar, och jag måste verkligen ha en ny jacka. just nu är det min svarta skinnjacka som hänger med  mig överallt. Så överst på min "måste ha lista" står: vår/sommar jacka...

Hörs ^^
 Bomb Voyage // kramar Becka <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0