090527

Dagens viktigaste anteckning för alla fotbolls galningar där ute :
Fotbolls final idag, barcelona mot manchester united!!! så vi får se vem som vinner, haha xD

Har själv suttit fastklistrad kring datan för att skriva en gympa-prao uppsatts, och jag är fortfarande inte klar fast jag har jobbat i minst en timme!!!
Imron ska vi på Friluftsdag, och det ska dessutom spöregna och vara kallt. Yey lix^^
Men vad gör det?! Då slipper man dusha efteråt xD haha
Jag har ringt runt till nåra hm butiker och kollat om dem sälger fashion against aids, dem ska vi solklart köpa imorn. Jag och Ämmeh måste oxå till skolan på Kör, för att öva inför skolavslutnignen....Så jag har fullt upp imorn xP

See ya
Bomb voyage // Kramar Becka <3

Kommentarer
Postat av: HERMELIN

okeej då vet jag vem du är :) hon har snackat om dej också :P

2009-05-27 @ 21:44:59
URL: http://hhermelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0