1 Maj

Nu har vi äntligen ivigt våren, lr sommarn.
Jag och "bloggerskorna" gick till brasan tsm, vi träffade kompisar och mina tår var stelfrusna!!!
Men det var jag nog nt ensam om ^^ Men sedan vid halv tio tden satte kören igång med sin sång.
Dock lite falsk, men brasan var fin iaf. Vi ställde oss längst fram, och man kunde inte ens titta mot den för att det brännde i hela ansiktet. Men man blev lite mindre frusen xD

På hemvägen sjöng jag, Emilia o Astrid förr full hals ute på gatan. Riktigt roligt ;)

Idag har vi legat o solat, och nja sovit typ....
men det som är det härligast, är det bara är Freeeedag. Tänk, en hel helg kvar!!!

Bomb Voyage // Kramar Becka <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0