7/5

Har varit på kör för nåra timmar sedan, och då beslitade vi att vi skulle sjunga på skolavslutningen!
Jag blev visserligen halvt tvinngad av milla att va med, men jag kmr ändå inte bidra till nån stor, mega bra soloröst^^
Resten av dagen har varit lika växlande som vädret-sol-moln-blåsigt-sol-moln-regn-spöregn-duggregn-moln-sol-regn...

Det är bara en vecka kvar tills jag drar bort från detta skitväder och åker till Berlin med AstridxD
Hoppas vädret e bra!!! Dessutom så har vi prao, ska ju vara hos dagmamma så mottot-
det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder kmr jag nog få höra nåra ggr ^^
Det kmr nog bli skit kul ma alla 1-6 åringar hahaxD

bomb voyage // Kramar becka<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0