ämmeh på tråden for once ;D

Hääääj!! =D
Eftersom typ ingen har skrivit på a long time så tänkte jag göra det nu for once ;D vad tkr ni om min svengelska förresten? x"D
Huhu nu tänkte jag berätta lite om gårdagen, fredag eftersom jag precis har vaknat typ och det inte har hänt nått idag änsålänge ;D
Vi började som vanligt klockan 8 med SO -.- Vi har det i 2 timmar och en kvart varje fredag morgon!!! ;o
Jobbigt -.- Men iaf efter det hade vi matteprov som gick åt scheisse, iaf på dem tre sista ... Men det var typ ingen som tyckte att det var lätt på nått sätt, så jag är ända rätt nöjd ^^
Sen hade vi typ lunch tror jag och sen idrott -.- men jag var inte med för att jag hade ont i halsen och är rätt snuvig =(
Sen franska och vi fortsatte svara på frågor om våra påhittade pojk - och flickvänner ;D gissa vem jag skriver om lix x"D
Sen sista lektionen, tyska, och då tog tyskarna farväl ='(
Sen skulle jag egentligen gått på dans, men eftersom jag inte var med förra veckan eftersom jag mådde illa, så kunde jag inte dansen medans dom andra kunde den utantill typ ... + att Tove inte heller skulle gå pga sin dumma fot ;D
Så jag, A&B stack hem hit till mig och åt mellis och sen gjorde typ ingenting ... Eller jo vi typ klädde ut oss till Tom ;D Huhu iaf med keps o piercing ^^
Men bara så ni vet A&B så är det just därför vi aldrig går hem till mig, det FINNS inget att göra x"D
Sen satt jag framför datan typ resten av kvällen och nu kmr jag inte på nått mer o säga så det tänker jag inte föra heller ;D

Herrå

// Emilia / Ämmeh ^^



:'D LOOOOOVE HIIM!!! ;* <333333333333333

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi skulle ju stanna i skolan och jobba med bildfilmen, men du kom inte för att du skulle på dansen och så gick du inte på dansen iaf!

2009-05-10 @ 17:44:20
Postat av: tomthedon

Nej jag vet :S Asso jag skulle gått på dansen, men jag kan den inte och alla andra kan den, så jag strundade i att gå på den :S Men hur långe höll ni på? För jag hade ju C-tyska i en timme efter att ni hade slutat ... vem är du? ;D

2009-05-11 @ 20:29:10
Postat av: Anonym

Juste! De är ok! :D

2009-05-20 @ 19:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0