Back In Nowhere XD

Helluu! Har inte skrivit ngt de senaste dagarna för har varit hemma hos ngra kompisar till de jag bor hos och en gammal vännina till min mamma. De har tva döttrar en som e lika gammal som jag och en som e lika gammal som min lillasyrra (13) Har varit i Bonn. Pa Bio, Natt pa museet 2, och sjungit singstar. T.ex Schrei och An Deiner Seite (Ich Bin Da) :D
Hahah de va cp svara. Schrei var alldeles för ljus och An deiner seite för mörk XD
Har brännt mig som fan pa axlarna. Smärtsamt. Saknar faktiskt mina vänner lite. Men j'adore tyskland :P
Pallar int skriva mer nu vi höres imorrn!
löve ya <3
//AP

Ps. Grattis pa födelsedagen storebror som i´nte ens kan tacka för en 300 kr dyr present!! otacksamma jävel! Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0