Chiill!

Schuu! LIgger och chillar galet i sängen XD Har int gjort ngt sedan vi lämnade tyskarna på flygplatsen :'(
Lyssnar på TH låtar. <3
Idag händer inget spec. Ska städa rummet och sedan kanske sova lite till XD
Imorrn ska ja träffa Gunnar (Caroline) Vet inte vad vi ska göre men nåt kul lyckas vi ALLTID hitta på =)
Sedan måste jag börja packa för tysklandspraoen så småningom. Ska bli sjuukt kul. Asså fatta mkt tyska jag pratat senaste tiden lix, inte för att jag har ngt emot det (a)
Kom att tänka på att jag kanske ska ta och skriva lite mer på min FF senare. Har ju gott om tid. Väntar egentligrn bara på att nån av tyskarna ska logga in på datan. Miss them sooooo much! Asså om jag lix känner mig såhär deeppad efter 3 veckor tsm (sammanlagt) fatta hur hemskt steamboat eleverna måste ha kännt sig, värsta tortyren jue! Poor people.
Aja, pallar inte skriva mer nu men kanske ska lägga in de "dagens bilder" som gått miste senaste veckan senare ;)
Hare bäääst =) <3
//AP

Kommentarer
Postat av: tomthedon

SKRIIV FF!! :'D <33

2009-05-09 @ 14:28:31
Postat av: Annika

DU MED!! :'D <33

2009-05-09 @ 16:22:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0