En hel dag i Sthlm city(a)

Hejsan everyone!
Sitter här vid datan och har precis slitit mig från matteboken (jävla pluggis haha) där jag faktiskt spenderade större delen av morgonen för att göra hela rep 3a..Det gick ganska bra och jag gjorde allt förutom de tre svåraste talen som jag sparade till sist-.-
Idag hade vi iaf bestämt oss för en tur till stan med Anna Bonde (jag och becka) så vi passade på att plugga innan dess. Vid halv två tiden skulle vi möta henne på hötorget och jag är ingen fena på att planera min tid som jag tror många redan vet...så jag hade inte ätit lunch när becka kom till mig och var redo att gå. Jag fick panik mitt i glädjen och snodde med mig ngn slags matlåda innan vi gick till tåget i ngn raskare takt.
På stationen så väntade vi en stund men sen kom tåget och vi åkte in. Vi träffade Anna klockan två typ och började gå runt lite i affärer. Vi började med H&M där vi stannade i en och en halv timme (!) och gjorde vad då?...jo..provade kläder mm! Haha snacka om att evakuera butiken! Vi stack runt till alla möjliga affärer efter det och jag höll hårt i plånboken (snart pank,måste spara till Berlin!!!) medans mina vänner shoppade loss (speciellt Anna haha). Vi köpte Loka (smultron o Päron) och lite glass på donken när det var som varmast tyyp! Och var ngn stans sätter vi oss och njuter av den? (Becka med sin cheeseburgare,) jo....på GATAN! Haha! Lite galet kan man kanske tycka men det var riktigt mysigt måste jag medge!"! Höhö...
Hämfärd blev det vid typ fem tiden eller ngt och då hade man haft en hääärlig dag med vännerna i Stan :)

Hoppas ni oxå hade en härlig dag i solskenet!
Kram//AW





Den här vackra bilden på Bill (fin i frissan för en gångs skull!) och Tom har många av er nog redan sett idag men den är en reklam för H&M eftersom TH mfl ska designa kläder till den världskända (svensk!!) butiken! Jag menar hur jävla coolt är inte det?? Dessutom går pengarna till Aids forskning så om ni är intresserade (varför skulle ni inte va det?) så håll utkik den 28 Maj då det börjar säljas i H&M:S alla butiker!!!
<333

Kommentarer
Postat av: tomthedon

haha det är på syrrans birthday!! xD men är det bara jag som fortfarande inte tkr han passar i frillan? =S

2009-05-03 @ 18:50:06
Postat av: Annika

Jag :S <3

2009-05-04 @ 21:52:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0