....

ÅÅÅÅ!!! Asso fan va jag hatar folk som kommenterar CP saker!! En jävel på BDB skrev typ "jävla hora,du är så ful och äcklig!" Asso palla!! Vad är problemet? Jäveln går dessutom på vår skola och jag vill inget hellre än att mörda JÄVELN!!!! Asso sorry att jag skriver sånt här men blir bara såååå iriiterad!!! Är det ok att skriva sånt till folk typ bara för att man gillar TH?! (Säkert därför jäveln skrev det) Jag kan bli så fuuucking irriterad när jag läser sådant så ge fan alla omogna idioter!!! Fattar ni hur patetisk man kan va?? Vad är grejjen? Man är bara så jävla feg och osäker på sig själv om man skriver sånt!!!
Aja...Som sagt ska jag tagga ner nu men jag kan bli så förbaskat,,,,,,Buhuhuuu!! ARG!
Dagen har i övrigt vart bra...xD
Ses//AW

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0