Kondomer eller Tuggummi?..

Hejhej!
Nu skriver ja igen och dagen har varit blandad...-.-
Mogonen var utan tvekan ett helvete!! Gick upp klockan 6 för att göra pankakor till matsäck,dom blev knapppast bra men någorlunda ätbara. När jag chillat lite kom becka och hämtade upp mig. Tsm cyklade vi till vallen och redan då hade det börjat dugga (jäklarns!!). Jag såg oerhört sexig ut med min alldeles förstora cykelhjälm och dessutom en röd puma ryggsäck på ryggen,cyklandes i regn så mascaran rinner till en jävla friluftsdag!! Va är det för fel på folk? (Jag skriver väldigt positiva inlägg..)
Alla aktiviteter gick spikrakt åt fanders men som tur var avbröts allt innan lnch pga regnet (ngt positivt med det;D)! Vi fick cykla hem eller jag blev sjutsad av Annika största biten av vägen så..xD
Väl hemma hos mig tsm med becka och milla så käkade vi upp vår matsäck i vårt ovanligt städade kök (HAHAH!) och sen träffade vi martina och åkte till Kista tillsammans (just becouse of the T-shirts!). Raka vägen till H&M där massa TH skyltar var uppe och tröjorna hängde i många rader! Så jäkla snygga!! Gick in i provrummen och prova,prova,prova! Hittade min favvo (tjejmodellen) och vi gick till kassan för att betala.
Becka stod framför mig i kön och expediten frågade när han lagt ner tröjan i påsen om hin ville ha en förpackning kondomer (Fashion agains aids) men hon sa nej. Jag som är döv i princip tyckte han sa Tuggummi och puffade på becka medans jag sa högt, "Men det måste man ju bara ta!!! Det ska jag iaf!". Expiditen garvade lite och sen när det var min tur så sa han sedan: " DU vill vell naturligtvis ha eller hur?" Jag skrattade och sa: "ja men självklart!". När vi ställde oss i rulltrappan påväg upp så sa becka:"Ville du ha eller?"
Jag tog upp packetet och insåg var det var! Hahahahahah! Fan va jag skämdes och va vi garvade!!!!
Märta och milla kom ut från provrummen sen och vi berättade de roliga!^^ Vi hann inte allt förns SCREAM började spelas högt i butiken! Som på signal började vi garva och bah: Men skit!
Vi gick runt lite sen och skyltade med våra snygga FAA påsar,tog en glass på donken och sedan GICK vi hem hela jävla vägen! -.-
JAg och märta gick hem till mig en snabbis (becka och milla skulle på kör) och tittade på bilder från Tyskland mm^^<3 Sen drog vi till henne och bakade rabarberpaj! Mumsigt!
Imårn är det fredag och i like! 
Hörs mer då!
Pussar//AW

Kommentarer
Postat av: Anna

hahah fan vad kul!!! Exact min humor XD

2009-05-29 @ 17:29:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0