fy skäms på mig!!!!

Nää, nu måste ni säga till mig!! Jag har ju inte skrivit nått på 5 år!! ;D
Men jag har faktiskt haft rätt fullt upp. Typ hela förra veckan hade jag dans varje dag för på helgen hade jag uppvisning =D det gick mäkta bra o jag hade fett mkt studs i fötterna xD
Om ni vill se bilder så får ni gå in på bilddagboken.se och söka på tomthedon och gå in på den 19:e Maj ;D huhu lite reklam för min bdb x"D
Och sen har jag ju vatt på prao osså, men det är inte så mkt jag kan säga om det xD
Annars har jag mest vatt med Asta o Becka o även Marta en eftermiddag =D
Idag har jag STICKAT hela dagen x"D Men det är faktiskt för att jag måste bli klar med dom till slöjden ;D
Men jag hann göra SKIIITMKT idag asso, jag är nästan klar ^^ Haha naat men det är inte jätte mkt kvar iaf ;D För alla som satt o undrade x"D
Nää ni, nu har jag inget mer på hjärtat, men jag ska se till o skriva lite mer ^^
Herrå!

// Ämmeh




U make me so hot, make me wanna drop, you´re so ridiculous, I can barely stop, I can hardly breathe, U make me wanna scream, you´re so fabulous you´re so good to me, bby, bby ;* <3333333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0