"god morgon"..

haha för det första är den inte en god och för det adra e det inte morgon längre utan förmiddag. Tänkte egentligen hjälpa till att fixa frukost ida med men min kropp sa ifran sa jag bestämde mig för att sova ut "lite" dvs. till tjugo i tolv. Jag vet det e inte sa sent egentligen. Hade jag varit hemma och sovit efter en kväll som den igar sa skulle jag lätt ha sovit till ett eller tva. E en riktig sjusovare da jag far möjlighet, vilket tyvärr e alldeles för sällan.
Saa.. idag vet jag inte riktigt vad som händer men det kommer iaf bli mer aktion än i veckan. Tycker det e kul att det e helgdag next week för da kommer det mkt gäster :D da e de mkt roligare.
Jag stör mig pa att inte kunna skriva a med en prick pa XD....där finns istället bokstaven Ü som iof är en ünderbar tysk bokstav XD men har inte sa mkt annvändning av den da ja skriver pa svenska ;P Sedan är sa har dom Y pa platsen där vi har Z och Z pa platsen där vi har Y...confusiiiiing kan jag bara säga sa skriver, nästan, lika segt som Frida XD
Min data funkar fortfarande inte. Om vi inte far igang den igen och allt jag skrivit och alla FF Carro skickat till mig försvinner sa tar jag livet av mig det har redan hänr förut en gang blev sa fucking ledsen för förut skrev jag mkt dikter och sant. Typ säkert 50 st försvann da var apple data crasha. BLEV SA FUCKIN SUUUUUUUUUUUUUR!. Jag säger inte att dikterna var bra precis XD men de är minnen.
Aja....jag hoppas den gar att fixa eller att man atminstonne kan ta vara pa mina texter pa nat sätt. :S
Nu ska jag se om jag kanske ska jobba lite hare bra :) <3
//AP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0