guten tag^^

Har precis kommit hem från en fantastisk resa från Berlin.
Vi har bara varit där från torsdags till Idag, men shit vad vi har gjort mkt.
Det går inte att skriva ner allt här, men jag lägger väl upp ett litet bild-blogg-rese-inlägg sen xD
En av de bästa upplevelserna var ju såklart att stå bredvid Bill på madame Tussauds^^
Han var låååång, och underbart söt ofc ! <3

Jag har väl köpt lite grejor, som typ en Berlin t-shirt, och en penna, med tysklands färger....
Men själva upplevelsen var så härlig i sig, så det kmr vara det bästa minnet därifrån.
Lite kmr jag sakna Deutschland iaf.... Grabbarna Tokios hemland.

Imorron så är det upp tidigt, runt 8-tiden ska jag vara tillbax på dagiset.
För sen ska vi vara i Tegelhagen och typ vara med andra dag-barn ^^
haha kmr sankna de små småttingarna när jag börjar skolan igen.

Bomb Voyage, //Kramar Becka <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0