hallojs!

Dålig uppdatering idag (eller ska ja kanske säga igår? XD) Har varit rätt upptagen och datan har dampat as usual -.- börjar bli fucking trött på det kan ja bara säga!
Såå, gick upp kvart i tio idag. Halv elva var det sammling på norrviken för match. Vi spelade mot Täby och vann med 5-2 efter en helt ok match. Jag var såklart mållis. Direkt då matchen var slut åkte vi iväg till närat. Iaf de flesta av oss. Stod i den också. Vi spelade 1-1 mot kallhäll. Tycker att vi spelade bra med tanke på att 11/13 redan spelat en match i den stekande solen. Fick lite vätskebrist så har haft huvudvärk the rest of the day :/
Då ja kom hem försökte ja gå in på datan, som då inte funkade -.-"
Jag bestämde mig för att bada med min lillasyrra och hennes två kompisar Jossefine och Ella. Elin, som älskar att bada, köpte nya badsaker då vhon var och handlade grejjer till vår nya trädgård med mamma.
Efter att ha badat, bastat och duschat av mig gjorde jag ännu ett misslyckat försök att komma in på datan. Så pluggade lite HK...två sidor XD inte så imponerande med tanke på att vi har ett 20 sidors prov och jag kmr va busy med tyskarna som kommer IDAG!!! :D:D
Plockade undan lite på mitt rum. Åt rabarber paj med vaniljglass. Tittade på tv. Och lite sånt.
Tittade på film med största delen av familjen. Vi tänkte se en film som vi hade hemma men ljudet typ funka inte så vi titta på dreamgirls som gick i tv4, den var helt ok.
Nu ska jag snart sova (säger jag iof alltid men men.....XD) ska upp nio imorrn kyrkan börjar 10 -.-" Zzzznark!
Ha en bra dag XD <3
//AP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0