Heluuuuu

Sov till typ 1 ida -.- hahahah vakna först vid 10 men drömte sa underbart om tokio hotel ty att de hade en liten konsert i sverige. Asta becka och Ämmeh hade köpt biljetter men inte till mig typ. Jag blev fett sur. Men lyckades tillslut fa en biljett iaf. Sen skulle man ty ta med sig 5 halstabletter (?) sedan kom Nanna, Sophia, Louise och Martina dit. Och Frida. Blev lit chockad. Över att nanna sophia louise o frida kom XD Sedan satt jag pa en picknick duk nära scenen men louise och nan till de satt med varsin öl i handen. Da sa jag att jag aldrig skulle dricka en öl efter de 1000 liter jag serverade pa praoen. XD Sen var jag hemma hela tiden men sa till alla att jag var pa konserten. och det var jag typ samtidigt som jag var hemma (?) sa jag fick inte se showen i mina drömmar som jag längtat efter XD
Aja later kanske helt fuckat up men men drömmar e sa.
Skriver nog lite mer senare nu ere back to buisness XD <3
//AP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0