Hemma bra men Tyskland BÄST! xD <3

Helloj!
Har bara inte orkat skriva sen vi kom hem i söndags...Sorry men ibland har man lix inte lust..! Tyskland var som ni kanske förstår underbart och jag är as nöjd! Kunde inte blivit bättre (om vi hade stannat längre....xD) så klaga ska man ju defenitivt inte! Bills vaxdocka var as lik och han är verkligen låång! Såg ut som en mini människa bredvid honom haha! Typ 1.88? JAg e lix knappt en och sextio...
Har vart på KS oxå nu och idag var det sista dagen med min nya "bästis" ingela! xD Kommmer sakna henne men vi ska ses ngt mer sen! Hon kanske följer med mamma ngn dag efter jobb och fikar :)
Imårn är det sista dagen på KS och det kmr oxå bli lite sorgligt nu när man bekantat sig bra med alla och så fast jag har bakat kladdkakor (haha! Kan receptet typ i huvudet nu...) så på det viset visar jag min tacksamhet! :)
Vi hörs mer och ska börja skriva in resan på resebloggen! Kika in då och då för att se om jag hunnit skriva ngt om det!
Pussar på er!
//AW


Vi i Berlin! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0