IMONN SMÄLLER DET!!! =DDDD

Tjosvejs i lingonskogen!! x"D

Vet ni hur mkt ja har o göra imonn eller?!
Här är min lista :
* Louise fyller år
*Det är friluftsdag (-.-")
*Jag, A&B måste till kista o köpa tröjan som th har designat till H&M
*Sen till kören i skolan
*sen till kista igen o leta klänning o shorts
*sen hem till familjen o äta middag o tårta

snacka om o va helt slut sen x"D

Idag har det väl inte hänt så spec mkt ... Eller jo jag har pratat med Sand två gånger på telen, men sen tog hennes pengar slut :( sen har jag damsugit hela övervåningen osså x"D
mamma o pappa ä inte hemma, så då passar min lix på o sitta framför datan hela kvällen xD haha typiskt mig ;D
Men asso serri ja ORKAR inte ha friluftsdag imonn!! Spec inte för att det är friidrott!!
Jag suger verkligen på ALLT!!!
Höjdhopp; jag kommer knappt över mattan
Längdhopp; kommer typ en meter
Kula; kommer knappt en meter där heller ...
100 meter ; typ 25 sekunder!!!
800 meter ; de va ja rätt bra på i 6:an, va typ 4:a av tjejerna i klassen, men nu är jag låååångt bak -.-"

Okey, jag överdrev lite på en del, men asso jag SUGER verkligen på friidrott!! Kan man inte få bestämma själv vad man vill göra? x"D

Nu ska jag gå o sova, ska ju upp rätt tidigt o gratta syrran ;D
GONATT!! <33

// Ämmeh



texten Sand skrev till mig på hennes bdb ='')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0