Jag, Emma, Ida, Liam, Lukas, Ludvig, kalle, Mio och Felix ;D ...

... Jaa, det är mina dagbarn ^^ Förutom jag då ;D
Som ni säkert fattade så är jag osså dagmamma ;D Det var lite komiskt att varken jag eller Becka hade en aning om att vi skulle jobba tsm ;D
Vi började med att gå till parken och där fick jag hålla några ögon på Mio, den minstigaste av dom minstiga ^^
Han hade myror i brallan och spatserade fram och tillbaka i en vattenpöl och var HUR SÖT SOM HELST!! :'D ^^
Sen fick jag hjälpa Emma upp i en gunga och gunga henne medans hon pratade på om att hon fyller år i sommar och att hon önskar sig nån Batman sak(?) och en sparkcykel ^^
Sen gick vi till dom andra barnen o Becka och sjöng och sen gick jag, Helen (min dagmamma) och barnen hem till Helen och åt lasagne ^^
Sen spelade jag Memory med de tre barnen som inte skulle sova och sen spelade vi nått annat spel.
Sen lekte vi med klossar och byggde höga hus ;D
Sen skulle barnen typ öva på sånger till deras trollmusikal som de ska ha i Juni, men då kom Idas mamma och skulle hämta henne och sen fick jag sluta, så det blev aldrig av ^^
När jag kom hem slappade jag mest framför datan, och sen skulle jag på dans.
Nää, nu har jag inget mer att skriva om!!

Herrå!!

// Ämmeh ")

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0