jobba, jobba joobbbbZZZzzzzZZ

Heeeeeeeeej! Woho e sa mother fucking tröööööööööööööööööööt!
Ok....sa jag gick i säng 2 pa natten igar sedan var ja tvungen att ga upp 7:30 för att fixa frukost till gästerna pa pensionatet. Efter det at jag ocksa frukost sedan skickades smattingarna iväg till Oma och Opa (mormor och morfar pa tyska.)
Idag sa var det dags för den där aterträffen 25 ar efter att de gatt ut skolan tsm. Ganska imponerande att sa manga hallit kontakten tkr jag :P
Sa....först skulle alla gamla studenter ut pa en vandring. Da de kom tillbaka vid 4 hade vi redan ställt ut en av varje olika tarta vi bakat. Vi hade bakat 9. 3 av varje. jag tror typ 5 blev ätna sa har ätit liiiiiiiiiiiiiiiiiite för mkt tarta idag...inte bra för den redan daliga figuren inte...
Sa...de at. Jag har serverat dricka, mest öl ha menar hallaaa vi e ju i tyskland va annars skulle man dricka. Har själv blivit erbjuden en öl eller tva men har tackat nej och berättat att jag ännu bara är 15, öl e inte riktigt min grej förstar ni...hah fick lite öl i min sprite ja ba fyyy va äcklig de ba: Dricker du inte öl? Ja ba: Njae jag är ju bara 15 ännu. De: Jaha, men gillar du det inte? Ja ba:Neeej inte precis. De ba: Jaha vad dricker man i sverige da. Jag; Jaaa..man far ju inte dricka förrens man är 18 i sverige saa..... De: haha far och far....vad dricker ungdomarn? Ja ba: Jaaa inte öl i alla fall De: Nu kommer de tunga grejjerna Jag: Men tvp vodka och sant. Bland annat De: hahah vodka hahah (alla lite smatt fulla XD) Sedan vare en som fraga om jag rökte ja ba nej och det kommer ja aldrig göra heller. Jaaa...har gatt sa fuucking mkt. Mina fötter känns 10 storlekar störra assa.....och mina ögon e helt igen grusade XD ska nog sova snart ska typ upp halv 9 imorrn för att fixa breakfast. (Hahah fattar ni att jag fick sluta när jag ville och att jag far ha sovmorgon imorrn men gör allt detta frivilligt och utan betalning?! Inse, jag e dum i huvet XD men ja far bra prao betyg :P)
Nej pallar inte skriva mer nu!
Vi höres natti natt <3
//AP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0