Kl. 19.55 en Måndag...

Den Efterlängtade prao-dagen har äntligen börjat!!!
Som ni nog visste var jag hos min "gammla" dagmamma, och hjälpte till att ta hand om bran från 1-6 år.
De var 8, alla väldigt söta, ganska snoriga, men inte blyga ^^

Vi gick till tegelhagen och "lekte", där träffade jag Emilia mitt i smeten, tydligen ska vi umgås rätt mkt tsm xD
Jag och E blev snabbt poppis bland alla 100 snoriga barn....
Resten av dagen ägnade jag till att rita ormar till de flesta barnen, och typ bygga kojor.
Man är glad att slippa plugget, och det är rätt roligt att vara med alla småttingar xP

Imorn ska vi vara ute i skogen, så jag hoppas att ingen, ingen har lyckats döda en spindel. Vilket i sånnafall kmr att leda till regn :( Men i berlin ska det bli strålande sol och 19 grader, längtar ihjäl miig ^^

Ha det bra, skumbanan
Bomb Voyage // Kramar Becka <3

Kommentarer
Postat av: tomthedon

19 grader och strålande sol?! OK, JAG FÖLJER MED!!!!!!

2009-05-11 @ 20:50:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0