Krångel :S

Idag har jag virit med Emilia typ hela dan...
Igår hyrde vi Twilight som har kommit ut som film!!! Fan va den är bäst,  och New moon ( 2:an) kmr ut den 20/11-09 WOHO^^ xD
Så vi såg den i morse oxå, och den var lika bra även då <3
Efter att vi ätit lunch, gjort oss iordning började vi gå mot Kista centrum för att gå på Bio. Både jag och milla hade nåt Bio-presentkort där. Vi skulle se 17 again.
När vi kommer fram, köper vi oss varsin dricka på pressbyrån....vi var rätt törstiga efter att ha gått ^^
Men sen när jag lämnar fram mitt P-kort så säger mannen vid kassan:
-Nej men du detta kort gick ut den 12 januari, attans bananas....
Då ger Emilia fram sitt, och mannen säger samma sak till henne.
Så vi går iväg och kollar om vi har kontanter så det räcker....
Men det saknades ynka 30 spänn, så då blir vi as förbannade på att vi köpt de där drickorna innan.

När vi ska gå hem går vi först in på MCD för att gå på toan, och då hittar Emilia nåra tior i sin plånbok...Voilá, Pengarna räckte, vi köpte biljetterna och vi såg på Bion.
fatta vikken tur man har ibland xD

Imorn har vi prao som sagt, ska vara hos min "gammla" dagmamma. men jag börjar lite senare...
Halv 9. Sovmorgon tjoho !! ;)

Bomb Voyage // Kramar Becka <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0