Kristi himmelsfärd....;)

Hallo!
Sitter på mitt stökiga rum och saknar Tyskland sååå! Fattar inte att jag trampade Tysk mark bara för några dagar sedan! :'( Saknar det faktiskt grymt! Trots att jag bara varit där två gånger så känns det som att komma hem när jag kommer dit! (Hängde ni me? haha!)
Men livet går ju vidare och nu är nu! Kristi himmelsfärd alltså och en röd dag!
När jag vaknade imårse så va mamma sjuk och hade blivit smittad av ebba så jag höll mig undan så gott de går/gick.. Emilia ringde lite senare när jag fixat till mig och vi beslöt att ja skulle komma till henne. Cyklade fortfortfort och va skit rädd att cykla in i garaget men som tur va så tänkte jag smart och klev av innan olyckan kunde skett...!
HAha! Emilia duschade tydligen när jag kom så ja satte mig på hennes säng för att vänta. De tog ett bra tag innan hon kom ut och vi började laga lite lunch. Köttbullar och Makaroner (klassiker?) blev det och vi sket i att det va fint väder utan gick upp vid TV:n och satte på TH:s Caught on camera haha! Goda skratt verkligen! ;)
Emilias father tyckte vi skulle gå ut en stund men vi drog ut på tiden lite..så vi stack ut ett tag senare...! Becka hade känt sig hängig största delen av dan men ville hänga på oss till centrum så vi gick dit all 3! Klockan va ganska mkt och centrum stänger 5 denna dag så vi skyndade oss att kika in i de vanliga träk affärerna. Sen hände inte så mkt och vi gick hem var o en för sig..
Ska kanske skriva FF nu men så säger jag alltid så...xD
AJa! Ha det bra så hörs vi!
kramar!
//AW


Ett gott skratt förlänger livet men tusentals goda skratt gör en odödlig....xD

Kommentarer
Postat av: ANNIKA UR TYSKLAND XD

MINDRE SNACK MER VERKSTAD! skriv nu my dear XD (a) <333333333

2009-05-21 @ 20:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0