Leaving sverige snart...

..IGEN...e det bara jag som känner att jag rest mycket senaste tiden? Det känns som om jag aldrig är hemma XD
Så imorrn g¨r flyget 16:45. Kommer ha 12 underbara dagar i älskade tyskland! Men kommer sakna alla som faaaan!
Jag hoppas bara att resan går bra så att jag inte går vilse på berlins flygplats där jag mellanlandar...
Ska typ lägga upp dagens och gårdagens bild sedan blir det skriva ff...eller jag tror jag ska läsa. Börjat på en jag läst förut. Den e så fucking hemsk och jag hatar mig själv för att jag börjat läsa den igen nu kan jag inte sluta.Kommer få världens ångest svär på gud!
Ha det bra. Vi kanske höres innan tyskland! <3
//AP

PS.Vem har gjort den UUURSNYGGA headern? :) Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0