Jobb,jobb,jobb...;)

Hejhej!
Nu är jag hemma och har haft ytterligare en spännande dag på Karolinska. Alla är så snälla och man får se så mkt bra och lite coola grejjer...x)
Har jobbat nästan exakt hela tiden!! Verkligen sjukt?! Men lite kraft har jag kvar som nog ska gå till att städa rummet mm...;)
Får se vad som blir av resten av eftermiddagen. Beata fyller nio idag oxå så det blir god mat och glasss! Perfekt! Säg gärna grattis till henne! xD Juste! Är skit nöjd med nya Headern som vår duktiga bloggerska becka har gjort ;)! Är den inte as snygg?
Ha det så bra!
Kramar//AW

Ps:Jag åker till Tyskland i övermorgon...! SLÅ DET! xD <33333





Logga in på min fina reseblogg för att läsa om berlin resan (efter vi vart där) och andra resor (Florida,Tyskland..)
Kraamizz.blogg.se

Kommentarer
Postat av: becka

Haha tack asta, men det är jag soim gjort den xD

2009-05-12 @ 16:47:21
Postat av: Anonym

Ja...det är ganska lätt att sla..jag e i tyskland :D hah sla det! <3<3<3

2009-05-14 @ 20:45:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0