Living the dream!!!

Har precis sett på Björn G-dvd, den är fan så sjukt bra!!! Jag kiknar av skratt. xD

Dagen har jag tillbringat tsm med Anna, och Astrid, vi åkte in till stan. Man kan ju säga så mkt som att vi nog inte var ensamma om den tanken. Det var knök fullt, hela svenska folket var där lix^^
Men efter lite bök, så kom vi fram till affärerna, ex. HM, vi gick in, och efter 1 enhalv timme kom vi ut!! Hahaha köerna till provrummen var låååånga.
När vi alla var rätt trötta i benen köpte Astrid och Anna en glass,
medans jag tog en burgare, och satte oss på gatan och vila.
Det var rena sommaren ute, så skönt ;)

Vi kom hem till moddagstid, och jag har väl tillbringat mesta av tiden tsm med mommo, och moffa xD
De ska nog stanna här ett tag, men vi har kollat på b.la dvd.n och pratat....ni vet när ex. ens Morfar börjar prata om ngt väldigt "intresant" om Förr i tiden, så vet man aldrig hur lång tid dem ´kan prata på^^
Men det är väl så det ska vara antar jag....

Jag ska snart titta på DreamGirls som går på tv, efter Robbinson.
Bomb Voyage// Kramar Becka <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0