Lycko dag...

Ja, vad kunde man trott egentligen, alltid när det är friluftsdag spöregnar det?!! Varför är frågan, men mig gjorde det inget. Jag gillar det inte iaf, så att vi fick sluta 3 timmar tidigare var bara ett STORT plus xD

Innan vi åkte iväg till Kista, så bytte vi kläder. astrids garderob borde vara helt tom efter vi lånat rubbet, men vad gör man inte för sina vänner ^^ haha
Vi köpte de så underbara tröjorna, och efter vårat besök var jag o Ämmeh somsagt på kör. Vi var tvugna att öva till skolavslutningen. Än så länge låter det bra, men vi har typ höjt nån låt så man får sjunga väldigt ljust och starkt. nt riktigt min starka sida....Men nu gäller det bara att öva in låtarna så dem sitter fast i hjärnan.
Men hur svårt kan det va?!

Har suttit framför datan och skrivit idrottsuppsattsen, äntligen finito!!! Jag har dessutom hunnit göra om min vägg, altså satt upp nya affisher. Och ja det är vad jag har hunnit.
Som tur är så har vi sovmorgon imorn, och det bästa är att det e friiiday ^^

Bomb Voyage //Kramar becka <3

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0