Mjaaa....

Vad har hänt idag då?
Det är Onsdag idag bara så alla vet och det närmar sig Prao och läxfrihet.....Trodde jag ja men idag (både på handledningen och gympan) fick vi lite extra uppgifter att jobba med under praon....-.-.-.-.-.- Asso vi ska faktiskt praoa så vi har nog med det tkr jag men tydligen inte våra teachers såå..Jaja stå ut måste man..
Men Idrottspappret var ju det värsta eftersom man typ ska skriva en HEL UPPSATTS! :'(
Annars hade vi kemi på morgonen och alla kunde som vanligt inte redovisa..Några fick tillomed redovisa själva:S men det gick bra för dom. Själv måste jag och becka lämna in vårat arbete+egna åsikter....Prpblemet är bara att vi inte har så många egna åsikter..
Höhö men vi får försöka iaf! På Biologin pratade vi om mensen och typ hur ett barn blir till huhu! (Som om inte alla typ visste allt iaf..) men det var lite spännande att få veta varför det blir typ tvillingar eller mer ;)
På gympan hade vi Softboll! Det är såå najs! Vi vann inte dock (fast vi borde) men det var nog bara för att jag bara fick slå en gång..x)
När vi hade Svenska efter lunch så blev jag och de flesta andra klara med sina noveller, blev ganska nice faktiskt:)
Sist hade vi ju SO och musik då Jag,Tilde och Becka fortsatte med vårt radiojobb. Vi tänkte först ha "Grymt FM" som radiokanal men nu har vi ändrat och den heter Kunglisgt FM ist haha!"
Ska ha samma ämne fortfarande (svininfluensan) men jag ska inte va en finsk tant utan Drottning silvia hahah! Kan faktiskt snacka som henne men det får ni höra när radioprogrammet spelas upp:)
Nu ska jag fortsätta öva på engelskan som jag är klar men (yeey) och plugga hemkunskap till morgondagens sista prov! Höhö....Gud va jag kommer sakna alla prov över sommaren asso....!!!
Vi hörs mer imårn!

PS: Imårn är det endast en vecka kvar till Berlin!!!!!!!!! ^^



Här är hela bilden för H&M designen! Har inte Georg blivit asa smal i facet?! Jo absolut har han vell det? Ser han bättre ut då? Neeej höhö^^ <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0