Morgen!

Hejhopp!
Har  vaknat för ett tag sedan (typ tio) men nu är jag piggare än någonsin! :) Va inne och kollade på den senaste bilden på Bill o Tompa här nedanför! As niiice! :) Fuck vasnygga båda har blivit i håret (även biiill!). eller va tkr ni? Om ni som inte gillar Th bara syftar på frisyrerna nu även fast ni hatar killarna så blir det even better jao!
Men kanske ska gå på bio med sötnosarna idag så jag kan skriva mer om dert senare. Ikväll ska mormor och Bittan komma för att fira min lillasyrra i förskott så det blir tårta! :)
Imårn är det prao annars och är fett taggad! Ska bli as nice att komma till ngt nytt även fast det är ett sjukhus haha! Tyvärr börjar jag sjukt tidigt så ja kommer försöka gå o lägga mig i skaplig tid!
Hoppas ni får en härlig söndag käraste läsare så hörs vi vell av!
Kramar//AW



En till bild fråmn Beyonces party i BERLIN den 8/5!!!!!! Asso fatttaaa! ^^ Berlin i frdags!! My gosh! Kanske e där när vi e där?? ;)


En bild på sexy mama Bill och ngn annan man! Bulden ser lite gay ut ,men det VET vi ju att den inte är ;P <3


PS: Endast 4 dagar kvar till Tyskland!! Längtaaa(a)<3

Kommentarer
Postat av: POi

Fasen va het Tom är i sin nya frissa! :o

2009-05-10 @ 15:27:16
Postat av: Ankiplankiiii :D

men guud hälsa från mig om ni ser dem XD <333

2009-05-10 @ 20:00:42
Postat av: tomthedon

JAG HOPPAS POi SKÄMTAR!!!!

2009-05-11 @ 20:40:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0