Onsdag ^^

Det känns lite knäppt att jag nt ska upp 7 på morgonen, och sedan gå bort till dagiset bullerbyn mera.
Jag har haft en fantastisk tid när jag praoade, och det var väldigt roligt.
Jag kmr självklar att sakna alla söta småttingar, men som jag sa till nåra av dem som skulle börja 6:års nästa termin...
- Hej då, vi syns i skolan!!!
Fick teckningar och flaggor som barnen gjorde, vilka konstnärer de var xD

Som en liten tack-present till min dagmamma tog jag med en chiliplanta som hon fick.
Hoppas hon blev glad, men det verkade som det.
När jag kom in genom dörren imorse blev en av barnen nyfikna på vad jag hade med mig.
- En present, sa jag...
- ÅÅÅ vad för ngt?!
- En blomma till Katarina...
Då hörde man hur han sprang upp till dagmamman och sa,
- Mamma, ´mamma Rebecka sa ge dig en blomma i present....
Och där sprack den överaskningen lix ^^

Jag fick oxå en tack-present för att jag varit där och hjälpt till, och det var ju inget jag hade förväntat mig att få.
Men jag fick iaf ett urgulligt armband med olika berlocker på.
Så det kmr jag ofta bära med mig som en litet minne <3

     

Hörs imorn, och glöm inte att njuta av kristi himmelsfärd^^
Bomb Voyage // Karmar Becka <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0